ש: כדאי לשים חמסה על יד מיטת תינוק כדי לשמור עליו? מה מקורו? ת: לא. אמונה טפלה של ערבים. אלא לומר תהילים (נר באישון לילה 148). ש: ולשים
ש: האם אפשר לדעת את טיבו של אדם על פי מזלו בו נולד, כגון טלה? ת: לא. אין בידינו מדע כזה (נר באישון לילה 89).
ש: כדאי לשים חמסה על יד מיטת תינוק כדי לשמור עליו? מה מקורו? ת: לא. אמונה טפלה של ערבים. אלא לומר תהילים (נר באישון לילה 148). ש: ולשים
ש: האם אפשר לדעת את טיבו של אדם על פי מזלו בו נולד, כגון טלה? ת: לא. אין בידינו מדע כזה (נר באישון לילה 89).
ש: כדאי לשים חמסה על יד מיטת תינוק כדי לשמור עליו? מה מקורו? ת: לא. אמונה טפלה של ערבים. אלא לומר תהילים (נר באישון לילה 148). ש: ולשים
ש: האם אפשר לדעת את טיבו של אדם על פי מזלו בו נולד, כגון טלה? ת: לא. אין בידינו מדע כזה (נר באישון לילה 89).
ש: כדאי לשים חמסה על יד מיטת תינוק כדי לשמור עליו? מה מקורו? ת: לא. אמונה טפלה של ערבים. אלא לומר תהילים (נר באישון לילה 148). ש: ולשים
ש: האם אפשר לדעת את טיבו של אדם על פי מזלו בו נולד, כגון טלה? ת: לא. אין בידינו מדע כזה (נר באישון לילה 89).
ש: כדאי לשים חמסה על יד מיטת תינוק כדי לשמור עליו? מה מקורו? ת: לא. אמונה טפלה של ערבים. אלא לומר תהילים (נר באישון לילה 148). ש: ולשים
ש: האם אפשר לדעת את טיבו של אדם על פי מזלו בו נולד, כגון טלה? ת: לא. אין בידינו מדע כזה (נר באישון לילה 89).
ש: כדאי לשים חמסה על יד מיטת תינוק כדי לשמור עליו? מה מקורו? ת: לא. אמונה טפלה של ערבים. אלא לומר תהילים (נר באישון לילה 148). ש: ולשים
ש: האם אפשר לדעת את טיבו של אדם על פי מזלו בו נולד, כגון טלה? ת: לא. אין בידינו מדע כזה (נר באישון לילה 89).
ש: כדאי לשים חמסה על יד מיטת תינוק כדי לשמור עליו? מה מקורו? ת: לא. אמונה טפלה של ערבים. אלא לומר תהילים (נר באישון לילה 148). ש: ולשים
ש: האם אפשר לדעת את טיבו של אדם על פי מזלו בו נולד, כגון טלה? ת: לא. אין בידינו מדע כזה (נר באישון לילה 89).
ש: כדאי לשים חמסה על יד מיטת תינוק כדי לשמור עליו? מה מקורו? ת: לא. אמונה טפלה של ערבים. אלא לומר תהילים (נר באישון לילה 148). ש: ולשים